tirsdag 21. desember 2010

Juleferie!

Jeg har herved tatt juleferie fra slanking og sunn mat, jeg begynner på den igjen i januar, med full trening og nye utfordringer på planen.
SÅ jeg skal med andre ord bare kose meg, å legge på meg masse i julen, slik at jeg kan gå ned mer etterpå. (får håpe det ikke blir tillfelle, men jeg gidder ikke vekta i jula)
Hvor mye tid jeg får for blogging i løpet av julen/nyttår får vi se på, Blir nok ikke hver dag tror jeg.
Så imellom tiden vil jeg ønske dere en god jul og ett godt nytt år.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også lagt strengt kosthold på hylla nå, nå skal jeg kose meg!! (ikke for det, koser meg med sunn kost og trening og) Men treningen legger jeg ikke på hylla i jula, for den gir meg så utrolig mye. Men går jeg opp et par kg i jula, så er ikke det krise, for jeg vet at det går jeg fort ned igjen på nyåret:D

    SvarSlett
  2. Ja til Nyåret skal man begynne igjen.
    her får man ikke trenet for tiden, bortsett fra vasking av klær/sengetøy som blir spydd ut.

    Huff, ikke noe koselig når unger er syk :(

    SvarSlett