onsdag 8. desember 2010

Godt når folk ser det!

Det er rett og slett godt når folk ser at du har slanket deg, å dem kommenterer det med å si hvor tynn du er blitt osv. Å man får liksom en bekreftelse på at det faktisk er sant, du har gått ned, du er faktisk blitt tynnere, det er ikke bare du som ser det.
Så da vet jeg jo at lavkarbo til frokost og kvelds faktisk hjelper, så tar jo amminga noe å da, kommer ikke uten det.
Tenk har 16 kilo til jeg skal gå ned, å jeg gleder meg til å høre alle kommentarene etterveis om hvor tynn og flott jeg er blitt.
Ja familien min er VELDIG opphengt i det å vøre tynn og flott, kanskje litt for opphengt til tider, for man føler jo seg ikke bra når man skal møte slekningene sine å hver gang skal dem si hvor feit du er, at du burde slanke deg osv.
Nei det er godt at folk ser det.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar