mandag 13. desember 2010

Desember måneden er den værste!

Altså det er den værste å slanke/ holde lavkarbo dietten i, for det er så mange gode kaker, god mat å mange bursdager i min familie, så blir mye kake og mat der å.
Enkelte dager er fylt med stress, å man vet jo at man kan legge på seg av stress.
Føler at jeg bare skal gi opp nå i desember, å bare inse at målet i desember er tapt.
Men samtidig vil jeg prøve, prøve å se hva jeg klarer.
Så er spent på hva som kommer til å skje med vekta, skal prøve å ungå den til 1 januar.
Tror du jeg klarer å ungå den?

1 kommentar:

  1. du klare det nok om du besteme dæ før det. men husk at du skal nyte jula og kose dæ me all den goe maten. og ikke strese med å gå ned i vekt. den maten og kakene vi får i desember er best i desember. men kos dæ uanset ka du besteme dæ før.klem fra marita w

    SvarSlett