tirsdag 9. november 2010

Tur til Skansen.

Fant ut at jeg skulle prøve meg på den nesten 3 timer lange turen til skansen, å det gjorde vi å.
Var litt spent på om lillemor ville ha mat iløpet av turen, men det ville hun ikke, hun sov hele veien. Det tyngste partiet på turen må være oppoverbakken opp til skansen, å særlig når det er snø itillegg. Jeg gikk sammen med mine tur kamerater Connie og Carmen (hunden til Connie) Å det var helt grei tempratur mens solen var oppe, ja kaldt var det men levelig. På turen hjem ble det bare kaldere og kaldere, å det mye pga solen dro sin vei. Så fikk virkelig vondt i føtterne mine, dem var stiv frosten jo.
Lillemor som lå i vognen var god og varm.
Her er litt bilder fra turen:
Lillemor sin første tur til skansen, sover godt i vognen sin:
Lillemor i vogna og Connie:

Carmen:


En del av skansen:


Skansen i en annen vinkel:


Skansen har mye fint å se på om man går inn i borgen å slikt, men det er trang der inne å egner seg ikke noe serligt med vogn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar