søndag 28. november 2010

Treningsplan.

Da var søndagen her, så da kommer treningsplanen fram for neste uke. Men siden jeg ammer blir det ikke hardtrening på meg enda, for da kan det vist på en måte skade melka, å det vil jeg ikke, for jeg vil amme lengst mulig.
Mandag: Gåtur på 1, 5 time.
Tirsdag: Zumba
Onsdag: Gåtur
Torsdag:Gåtur på 1,5 time
Fredag: husvask ( det er trening i seg selv det skal jeg si deg) Zumba
Lørdag: FRI!
Søndag: liten gåtur (skal på julebord og i bursdag, så blir vanskelig med noe ellers) Kanskje Zumba på kvelden.
Noen som har noen forslag til hva jeg ellers kan gjøre? Å det må ikke være så hard trening at melkesyra påvirker morsmelka.

2 kommentarer:

  1. Gåturer er fin trening så lenge man ammer. Jeg har dessverre mistet melka mi (før jeg begynte å trene) så derfor har jeg satt inn høygiret for trening. Et lite tips, ville kanskje ikke trent zumba 2 dager på rad, da kroppen trenger å restituere seg.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset :) da får jeg endre det :) da får det bli gåtur :)

    SvarSlett