fredag 5. november 2010

Hjemme Trening.

Det snør og regner ute om hverandre, så da blir det ingen gå tur, å da kan man vel ikke trene eller gjøre noe tenker noen. Jo selvfølgeli kan man det, bruk fantasien.

jeg er hjemme med 2 barn idag, ei lita frøken på litt over 1 måned, å sønnen min på 5 år.
Å jeg skal trene hjemme idag.

Når lillemor er våken kan man legge henne i babygymmen, legge seg atmed å sykle med føtterne opp i luften, å da får du trening samt babyen får oppmerksomhet.

så kan man sette på musikk å danse litt sammen med sønnen min, å da har han det gøy samt vi får trenet. Lille mor kan ligge på baby gymmen å leke eller sitte i en vippestol å se på.

Ja det er MYE man kan gjøre, selv med 2 barn tilstede.
så idag blir det hjemmetrening på meg. Å jeg GLEDER meg til å sette i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar