onsdag 10. november 2010

6 ukers kontroll

Vi har målt og veid jenta vår idag, å hun vokser og legger på seg slik som hun skal.
Å hun kan dem tingene hun "skal" kunne nå som hun er 6 uker gammel, så kontrollen var vell lykkende.

Neste gang vi skal på helsestasjonen er når vi skal i en gruppe, der møter man andre som har baby i ca samme alder som din egen baby, å kjekt er det, for da kan man dele erfaringer med hverandre å bli kjent med andre som har en baby på samme alder som din egen.
Før vi dro på 6 ukers kontrollen idag var vi sammen med min mor, å vi dro igjen på besøk til ett søskenbarn av meg.
der spiste vi ost, som man kan lage slik at den blir som en kjeks på en måte, dette er lavkarbo greier om du har hørt om den dietten. Å dem "kjeksene" er veldig gode.
her har du ett bilde av osten som er sprø etter bare 1 minutt i microbølgeovnen:
Så måtte jeg jo ha kako, jeg synes det er så godt med varm kakao når gradestokken går under null, å jeg tror mange er enige med meg.
Når det kommer til trening idag, har det ikke blitt noen trening, men en del gå-ing, men ikke så mye av det heller. Vi har handlet julegaver og vært på shoping. Å ikveld skal man prioritere TV forand en tur ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar