fredag 24. september 2010

Da var man på Overtid.

Da er man på sin første dag overtid, å jeg var litt gal og frustrert tidligere idag, men min mor har min sønn inatt slik at jeg og min kjære kunne få gjøre noe annet enn å sitte hjemme å vente på rier. Så vi skal se X faktor, så skal man ut av huset å gjøre andre ting å få tankene vekk fra all fødselstresset. Blir godt.
Så snart er dag 1 på overtid over, å man går inn i dag 2 på overtid. Men man skal prøve å kose seg, for om 6 (snart 5) dager blir man iallefall satt i gang, så vi får snart se vår lille venn.
Å kjærringråd er jeg ferdig med å prøve.
Å fullmånen hjalp oss lite, hehe.

1 kommentar:

  1. Ta det med ro og sov! Det skulle jeg ønske jeg gjorde før min fødsel begynte! Angrer som en hund at jeg ikke la meg ned så fort riene begynte :-P

    SvarSlett