mandag 16. august 2010

Venter på deg.

Ikke så flink å blogge for tiden, selv om jeg ikke har så mye å gjøre, å for det meste bare sitter å ser på forskjellige tv serier, å det for å få tiden til å gå.

Jeg er lei av dette svangerskapet, så nå gleder vi oss til hun kommer, men vi må nok smøre oss med tålmodighet en god stund til. Terminen min er 5 uker og 4 dager unna, men det kan jo havne opp i 7 uker og 4 dager i værste fall, for på Bodø sykhu setter dem deg ikke i gang før du er 14 dager på overtid. Surt er det, å serlig etter at man har forsket mere på det, å det kan se ut til at man ikke burde gå mer enn en uke over tiden.

Ellers går dagene mine til min flotte sønn, som gleder seg masse til å bli storebror.
Det er mange spørsmål man får hos sønnen min, om alt fra om babyen er syk til hvilken mage han kom ut av da han var baby.

Beklager rotete innlegg, men dere får nok nøye dere med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar