lørdag 12. juni 2010

Kynnere.

2 siste dagene har jeg hatt veldig harde, lange og litt ubehagelige kynnere.
å inatt hadde jeg minst 15 kynnere på 30 minutter, dem kom, var en liten stund, så dro dem så kom dem like etterpå igjen.
Magen min fikk nesten ikke være "myk" men var mest steine hard.

så idag tenkte jeg at jeg skulle nå lese litt om kynnere. Å etter å har lest litt om det, så burde jeg teoretisk sett kontaktet føden igår, med tanke på dette: I studier lager de ofte regler om at dersom du har flere kynnere enn tre i løpet av 30 minutter, så er det rier.

Kilde: http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/livsstil/kynnere-livmorens-trening-frem-mot-fodselen-29619.html


Så jeg tror man burde kjenne mer på sin egen kropp, enn å følge alle råd fra leger, nettsider osv.
for jeg sitter nå her idag, å har nå hatt kynnere idag å, men ikke like "ille" som inatt. Men det er enda ikke startet noen fødsel, eller ordentlige rier som man burde få stoppet da jeg er bare 25 uker på vei.

så stol på deg selv, å vist du er det minste usikker, ta kontakt med føden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar