torsdag 27. mai 2010

Kynnere og UVI.

Det er mye man skal oppleve i ett svangerskap.
Noen merker nesten ingenting, noen litt og noen mer enn andre, og dessverre noen opplever det værste i ett svangerskap, nemlig det å miste barnet derres.

Jeg våknet inatt av smerter, så jeg gikk i dusjen med tanke på at disse smertene går over, noe dem dessverre ikke gjorde. Så jeg bestemte meg for å ringe føden.
føden ville selvsakt ha meg inn, med tanke på smerter og kynnere.

Jeg kom å ble godt tatt imot, ble satt på registrering, å heldigvis ingen rier registrert.
dem sjekket hjerterytmen å, å den var fin og nydelig å høre på.

Urinprøve ble tatt, å jeg hadde L: 3/4 Blod i urin: 4 og P: 1
L= laukositt (eller hvordan det skrives)
P= protein (sukker)

Så jeg hadde en uvi (Urinveisinfeksjon) heldigvis og takk gud for at det "bare" var det.
så nå begynner jeg på en kur på 7 dager, å denne gangen skal det gå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar