onsdag 14. april 2010

Kinesisk Fødselskart, Sannhet eller myte?

Hvis dere er usikre, så kan dere finne det ut ved å se på bildet under.Er litt spent jeg, For det sier at jeg skal få Jente. Men samtidig så er det jo på en måte en liten myte. Men det skal Bli spennende å se. Ultralyd nærmer seg.
Jeg har en gutt fra før, som dere sikkert vet. Så hadde vært koseli med en jente denne gangen.




Hvor mange av de som har vært eller er gravide har funnet ut at den kinesiske fødselskartet stemte/stemmer? Eller stemte det på dere?
Da deres mor gikk med deg, stemte det da?
Da din søster fikk, din venninne, ja sjekk alt her.
Stemte dette da?
Morsomt å se om det stemmer for mange.

Fortell meg på kommentar om det stemte på deg?

1 kommentar:

  1. Barn nr 1 vet jeg ikke, siden karte bare går til 18 år. Jeg var 16 da jeg ble gravid med henne. Barn nr 2 stemte ikke. Var 20 år og barnet ble unnfanget i januar, det ble en gutt.
    Denne gangen stemmer det.Barnet ble unnfanget i september da jeg var 22. Og det blir visstnok en jente=)

    SvarSlett