mandag 5. april 2010

Andre påskedag.

Dagen idag gikk til dåp, Der min kjære var Gudfar til barnet.
Å jeg hadde med vår sønn i kirken, å han brukte selvfølgeli kirkebenkene til turning. Å når jeg skulle ta bilde av han ble det å en del Grimaser.
Men en ting som funker for meg når vi er ute på slike ting som dåp, bryllup, resturant, osv.
det er Nitendo DS-n hannes, vet IKKE hva jeg skulle gjort uten den. Da kan han sitte stille en liten stund, før han begynner på han igjen.
Han kan være flink uten Nitendoen å, bare så det er sakt, men den er veldig kjekk å ha til tider.


Etter dåpen var min sønn UTROLIG flink med å hjelpe pappan sin med å pakke ned saker og flytte på ting inne på gamle kontoret. Han var bra stolt der han gikk å hjalp pappan sin.
Så mitt råd er ta med barna på ting, la dem pakke, bære enkle ting som dem kan håndtere, da får man litt hjelp og livet virker lysere, Ingen som springer i veien, eller ikke gjør slik dem skal. Nei for vist barnet får dele hva man driver med så er den bra hjelpsom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar