onsdag 24. mars 2010

Litt av en dag.

Våknet på morgenen med blod på papiret, noe som ikke er noe godt tegn når det kommer til svangerskapet, så jeg bestemte meg for å dra til legen.

Legen sa at jeg vil nok ha det slik dette svangerskapet, siden jeg har blødd før, å det varte i 6 uker. Å grunnen til det er at morkaken ligger forand livmoråpningen.

Så jeg dro derifra etter å fått hørt hjerteslaget til den lille i magen, som lå på 162 slag i minuttet.

Det sies at så høyt hjerteslag tyder på jente, med det er myter og kjærringråd.

Så var jeg og min sønn sammen med Malin og hennes barn, før turen dro til City Nord sammen med min kjære.

Der møtte vi på svigermor, som skulle ha min sønn siden jeg og min kjære måtte jobbe.

Så dro jeg på jobb, å viste lite da at jeg bare skulle fått jobbet i 1 time og ca 40 minutter.



For når jeg kom på jobb, gjorde jeg dem rytinene vi har, å plutselig får jeg ett VOLDSOMT smartetak i livmoren, noe som førte med seg at jeg fikk hjertebank, begynte å skrike, så hyperventilere, å ble livredd rett og slett. Jeg tenkte nå er det slutten for den lille i magen, nå er vår reise slutt.

så kom Malin i full fart nedover etter en telefon fra meg, hun fikk ringt ambulansen som kom straks å hentet meg å fikk meg til legevakta.
der bar turen til sykhuset etter på, å på sykhuset var jeg på ultralyd slik at jeg fikk se en sprell levende baby. noe som roet meg 100000 hakk ned.

Så etter mange timer med legebesøk, sykhusbesøk, så fikk jeg dra hjem. Å hjemme satt min kjære å tenkte på at vi burde få i oss noe mat.så vi bestilte mat fra peppes pizza rett og slett.
Så koste vi oss med maten får vi tok kvelden.

Det positive med denne dagen var at jeg fikk igjen på skatten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar