søndag 14. mars 2010

Bestemorenga.

Hva er vel bedre enn å dra ut på en søndag, ut å nyte vinterværet, så lenge det varer. For her oppi nord kommer vinteren, så drar den, så kommer den om og om igjen.
Det snør det regner, det snør det regner, slik går det.
Men nå har snøen holdt seg en stund, å da må man ut å nyte den for det fulle.
så vi tok å handlet grillmat, tok med kakao, kvikk lunsj og mye mer.
Både store å små akte. En koselig dag rett og slett.
Å dagen ble tilbragt sammen med sønnen min, min kjære, Malin, Malins barn og søskene til Malin.
Mange bilder dere kan kose dere.
Dem "største" barna ;)


Eldste søstre til Malin


Sønnen til Malin


Sønnen til Malin


Min sønn, som sier APPELSIN.

Sønnen min igjen, spiser pølse.

Se mamma dinosaurus på koppen min.

En del av gjengen som var med.

Maten vi spiste, Pølse med brød og Ostesmørbrød.

Kjøleskapet vårt.

Ett til kjøleskapsbilde.

Min Kjære

Malin mor

Malin og hennes Eldste søster

Meg.

Min sønn.

Malins Minste søster

På tur opp bakken.
På tur opp bakken.
Når min sønn skulle ake, fant han ut at vi legger oss ned på magen å aker med hode ned først, TØFFINGEN til mamma.
Å inni magen lå lille spire å koste seg.

1 kommentar: