torsdag 18. februar 2010

Karnevall i barnehagen.

Da var det tid for karneval i barnehagen, å det første spørsmålet som dukker opp i hodet gjerne kvelden før er hva har vi av karnevall kostymer til sønnen min. heldigvis hadde han 2 å velge mellom, kaptein sabeltann eller spidermann, det vart kaptein sabeltann, så han gikk rundt å syngte "hiv og hoi snart er skatten vår". Så nå kjører min gode venninne som bor en etasje over oss ungene i barnehagen (hennes pluss min) Venninnen min har 2 unger, en på snart 5 år, å ei datter på snart 4 måneder. vi har kjent hverandre lenge, men fikk ikke kontakt før gutten var rundt året. siden har vi holdt kontakten. SÅ idag mens alle er i jobb eller barnehage, skal jeg ta vaksekjærringa fram å se hva hun duger til.


Bilde du ser her er tatt i kristiansand sommern 2009.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar