torsdag 25. februar 2010

Jobb.


Ja mandagen startet jeg på jobb igjen. Det var utrolig godt å få lov til å gjøre ting, er rimelig lei av sofalivet som jeg hadde i nesten 6 uker.

Noen mannfolk sier til kvinnfolke da dem går gravid at med en gang du fikk positiv test la du deg ned, jeg fikk beskjed hos legen om å gjøre det.

Nei dette svangerskapet har vært opp og ned med følelser, usikkerthet osv.
mange plager under svangerskapet å jeg er bare 10 uker på vei. Men noen må jo plages litt.

Ellers storkoser jeg meg sammen med Samboeren min og vår sønn.
Vi var på handletur sammen med mitt søskenbarn idag.
vi var å handlet litt på Europris, jeg måtte ha is, så nå har jeg 80 stykk is, noen som har dilla på is, ja mulig det.

Bekkene mitt har klaget litt idag, men er vel sikkert på grunn av at det er 6 uker siden jeg jobbet ordentlig.

2 kommentarer:

  1. nåååh! sjaaaluuu på isen din :(

    SvarSlett
  2. det va godt med is ja. men nu e æ fri, spiste opp alle 40 stk i dag :-p

    SvarSlett